joi, 22 noiembrie 2012

Daca Tu n-ai fi fost

           Am trecut prin niste zile dificile... nu mi-a  mai ramas decat sa astept rezolvarea din partea lui Dumnezeu, pentru ca de mine deja nu mai depinde. Am facut tot ce depindea de mine.  Oare ce rezolvare imi va da El? Un cuvant din Biblie spune asa: “Stau mut, nu deschid gura, căci Tu lucrezi.” ( psalm 39.9) Ei bine, asa sunt si eu in asteptarea lucrarii lui Dumnezeu  in viata mea; lucruri banale pentru unii, altii le privesc cu o mare insemnatate, iar lucruri usor de deposit pentru unii, altora li se par adevarate minuni daca le traverseaza cu bine.
Ma gandesc uneori la anii copilariei, atunci cand nu trebuia sa port grija de mai nimic, pentru ca altii le rezolva pentru mine. De fapt, se intampla sa ne dorim acest lucru, sa avem mai putina raspundere si, in concluzie, si mai putine griji. Dar lucrurile nu vor fi mereu asa. Insa, trebuie sa recunosc ca tot un copil sunt si voi fi atata timp cat am un Tata care zilnic imi poarta de grija si orice povara care vrea sa ma apese El o stie si ma ajuta sa depasesc cele mai grele situatii.
Poate ca si tu  te intrebi de ce mai trebuie sa mai traversezi o vale si inca una, si de ce nu te poti sui pe un munte ca sa ramai acolo, la adapost? Trebuie sa trecem prin vai adanci, altfel nu am pretui inaltimea, atunci cand o vom dobandi si ni s-ar parea ceva  obisnuit.
Ma intreb apoi, daca Tu, Doamne, nu ai fi fost prezent, ce ar fi fost viata mea in atatea si atatea imprejurari.
Las cantecul sa spuna mai multe…
Oridecate ori ascult acest cantec imi amintesc de trecut, de lucruri care au fost, m-au marcat, dar peste care am trecut. Daca Domnul Dumnezeu nu ar fi fost langa mine, unde as fi ajuns acum? Il putem oare lasa pe El deoparte sau sa il scoatem din ecuatia vietii noastre, asa cum pretind unii care isi construiesc viata in jurul lor insusi?
Daca nu ar fi fost El langa tine, atunci cand ai crezut ca nu vei mai putea sa te ridici, crezi ca ai fi reusit de unul singur? Crezi ca ai fi putut sa porti povara singur?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta