duminică, 4 noiembrie 2012

Nu renunta

Cand greul pare si mai greu nu trebuie sa renunti. Lui Dumnezeu ii plac invingatorii, nu cei care isi atribuie meritele, ci aceia care biruiesc prin El si cu ajutorul Sau.
Am primit o propunere frumoasa din partea lui B.D., aceea de a posta saptamanal o incurajare pe o pagina de facebook destinata special pentru acest lucru. La nici o zi dupa ce am acceptat propunerea chiar eu eram acea persoana care avea nevoie de incurajare si atunci m-am gandit serios la acest lucru, pentru ca viata nu este usoara, este  plina de despartiri sfasietoare, de inimi frante, de suferinte fara de final, de probleme care se complica mereu, de lipsa de intelegere si mangaiere. Tocmai de aceea m-am gandit ca ar trebui sa fim o incurajare, asa cum putem, fiecare in locul sau in felul ales de Dumnezeu. Pentru ca Dumnezeu ne-a daruit si oportunitatea de a fii crestini, adica de a simti unii cu altii, de a plange cu cei ce plang si de a ne bucura cu cei ce se bucura.“Şi dacă suferă un mădular, toate mădularele suferă împreună cu el; dacă este preţuit un mădular, toate mădularele se bucură împreună cu el. Voi sunteţi trupul lui Hristos, şi fiecare, în parte, mădularele Lui.” ( 1 Corinteni 12.26-27)
Stiu ca trebuie sa ma ridic, sa lupt, si sa fiu tare. Oricat de grea ar fi o furtuna, pana la urma soarele tot va rasari. Cantecul de mai jos cred ca de fapt va spune tot.
Asadar, nu renunta, nu te da batut, lasa dragostea sa straluceasca in viata ta. Pentru cantec clic aici.
P.S. Am ceva probleme cu net-ul si nu mai pot downloada videoclipuri youtube.
Iar pentru cei doresc sa urmareasca postarile de incurajare de pe facebook, clic aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta