luni, 22 octombrie 2012

Accepta-ma asa cum sunt










            

3 comentarii:

  1. Bună Symona!

    Aș vrea să te întreb ceva.
    Datorită ultimelor lovituri m-am gândit și am văzut câtă nevoie au oamenii de încurajare.
    De aceea am hotărât să fac o pagină specială pe facebook în colaborare cu alți oameni speciali pentru a scrie încurajări venite de Sus pentru inimi căzute sau prea bătătorite.
    Nu știu dacă ai facebook, dar dacă nu ai și vrei să te implici ai putea să îmi trimiți gândurile și le public eu cu numele tău la semnătură.
    Știu că Dumnezeu lucrează prin tine, de aceea te-am întrebat. E vorba să fim cel puțin șapte persoane, una pentru fiecare zi. Deci dacă ți-ar place să îți alegi o zi! :)
    Aștept răspuns din partea ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur, B.D., iti voi scrie email pentru detalii.
    Multumesc pentru propunere, este o idee buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate. Lumea e rea. Lupea vorbeste, fara sa cunoasca de cele mai multe ori.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta