sâmbătă, 8 septembrie 2012

Tu spui: "este imposibil"

Cand tu spui: “Este imposibil”. Dumnezeu spune: “Ce este cu neputinta la oameni, este cu putinta  la Dumnezeu”.(Luca 18.27)
Tu spui: “Am obosit”. El spune: “cei ce se incred in Domnul si innoiesc puterea” (Isaia 40.31)
Tu spui: “Nimeni nu ma iubeste”. El spune: “Te iubesc cu o iubire vesnica” (Ieremia 31.3)
Tu spui: “Nu mai pot continua”. El spune: “Harul Meu iti este de ajuns” (2 Corinteni 12.9)
Tu spui: “Nu stiu ce sa fac”. El spune: “El iti va netezi cararile” (Proverbe 3.6)
Tu spui: “Nu pot s-o fac”. El spune: “Pot totul in Hristos, care ma intareste” (Filipeni 4.13)
Tu spui: “Nu merita”. El spune: “vom secera daca nu vom cadea de oboseala” (Galateni 6.9)
Tu spui: “Nu ma pot ierta”. El spune: “cum v-a iertat Dumnezeu pe voi in Isus Hristos” (Efeseni 4.32)
Tu spui: “Nu pot s-o scot la capat”. El spune: “Dumnezeul meu sa ingrijeasca de toate trebuintele voastre” (Filipeni 4.9)
Tu spui: “Ma tem”. El spune: “Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere” (2 Timotei 1.7)
Tu spui: “Nu mai pot face fata”. El spune: “Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, si El te va sprijini” (Psalm 55.22)
Tu spui: “Nu sunt suficient de destept”. El spune: “Daca vreunuia din voi ii lipseste intelepciunea, s-o ceara de la Dumnezeu” (Iacov 1.5)
Tu spui: “Sunt complet singur”. El spune: “ Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi” (Evrei 13.5)
Billy Sunday spunea: “Ma bazez pe Cuvantul lui Dumnezeu, iar daca Cuvantul se va prabusi, ma voi prabusi si eu cu el”.
Astazi, lasa Cuvantul lui Dumnezeu sa Domneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta