joi, 19 mai 2022

În liniște cu Tine

În liniște cu Tine doresc ca să rămân
Atotputernic Tată, cerescul meu Stăpân;
Să simt privirea-Ți blândă și dragostea mereu,
Cum mă cuprinde-n taină, umplând sufletul meu.

 

În liniște cu Tine ca să mă odihnesc
Este atât de bine, e tot ce îmi doresc…
Când suflă vântul rece al fricii și durerii
Să mă atingă mâna cea bună a mângâierii.

 

În liniște cu Tine doresc eu părtășie,
Departe de ispite dulci și de tehnologie;
Să mă desfăt de-a Tale bucurii ascunse,
Comori neprețuite ce în Cuvânt sunt spuse.

 

În liniște cu Tine mă simt în siguranță
Când inima începe să bată cu speranță,
Să fie ocrotită de orișice-ndoială,
De orice grijă-a firii, de tot ce o-nconjoară.

 

În liniște cu Tine, Doamne Dumnezeu,
Este dorința vie a sufletului meu;
Să stau la adăpostul umbrei Tale neîncetat
Și de prezența Duhului Sfânt să mă simt cercetat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta