vineri, 22 noiembrie 2013

Toamna sufletului meu

Din departari privesc..cum se aplec copacii
Cand vantul iar patrunde-n colturi fara margini
E frig…doar fosnetul prin crengi uscate se aude
Cand cate una din copaci cad frunze ude.

Ca si o carte ce o tii mereu inchisa
Se strange sufletul privind la toamna trista;
Un curcubeu de frunze ma-nconjoara
Si-n susur imi soptesc: “e toamna iara”.

E toamna sufletului meu in vesnica melancolie
Pe care o astept sa plece cand mi-e greu, sa vina cand am bucurie
E toamna cand uscate frunze strang si ard ca grijile din suflet
Si rog bogat ramane-n granarul obosit de-atata umblet.

O raza se arata timid…si se asaza
Drept pe obrazul meu..si raman treaza
In sentimentul care pana azi ma tine
E dorul, nostalgia zilelor senine.

Si ma cobor incet in suflet zgribulit
Mi-a dor de soare, de adieri, de vechiul anotimp
Pe care nu-l mai pot ajunge si-n urma a ramas
Alerg 'nainte… poate-l voi prinde in cel din urma ceas?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta