joi, 30 august 2012

Ce inseamna voia lui Dumnezeu?

             
Cel mai adesea raspunsul acestei intrebari este zdrobirea.. Daca te rogi pentru implinirea planului lui Dumnezeu in viata ta, asteapta-te  la lucruri care te vor clatina putin, fii gata sa intampini greutati si chiar impotrivire.
Cand te rogi sa se implineasca voia lui Dumnezeu cu privire la un anumit lucru, cand iti doresti poate implinirea acelui lucru, dar ii ceri lui Dumnezeu sa isi arate voia, atunci asteapta-te ca acel lucru sa nu se implineasca, adica fii pregatit sa accepti si refuzul din partea lui Dumnezeu. Privind retrospectiv, incep sa inteleg. Nu am inteles  multa vreme de ce x lucru pe care eu il vedeam bun nu este posibil.
Voia lui Dumnezeu inseamna rastignirea voii mele, adica eu sa imi infrang vointa, sa renunt la vointa mea cea foarte puternica de multe ori, iar El sa isi desfasoare planul. Planul Sau se va implini chiar daca coincide sau nu cu planurile mele. Si nu ma refer la lucruri marunte, ci la lucruri mari din viata noastra si importante pentru suflet.
Bucuria noastra insa va fi fara margini atunci cand, daca cerem ceva si este dupa voia Sa, El ne asculta.
Cand voia Lui este contrara voii noastre, il rugam sa ne deschida drumul si primim raspuns negativ…trebuie sa recunoastem ca nu ne prea place, ne mahnim chiar, pentru ca nu intelegem cu adevarat ce ascunde acest refuz al Domnului. Sensul il prindem abia mult mai tarziu, si atunci deabia intelegem iubirea lui Dumnezeu, cum El, ca si Tata iubitor, ne face bine chiar atunci cand simtim poate numai nuiaua Sa indreptata spre noi. Si, ca si niste oi nestiutoare, Pastorul cel bun ne atinge spre a nu ne mai rataci pe vreun drum laturalnic, si pentru a nu intarzia sa ajungem Acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta