vineri, 15 iunie 2012

Timpul.....o problema

Ce faci atunci cand te simti depasit de situatie? Cand apar probleme neprevazute si parca toate nu se mai sfarsesc? Sa fii correct, sa fii responsabil, sa nu gresesti….dar este imposibil. Zilele ce au trecut am simtit epuizarea traversand o perioada foarte aglomerata.
Acum insa m-am oprit pentru o clipa si trebuie sa trag o linie. Se merita sa ne zbatem asa de mult pentru “o paine” sau un alt lucru trecator?
Biblia spune ca “Da, omul umblă ca o umbră, se frământă degeaba, strânge la comori, şi nu ştie cine le va lua.”(Psalm 39.6) Sunt si lucruri necesare, sunt si lucruri utile.
Simt nevoia de liniste, de a sta de vorba cu Dumnezeu, in partasie cu El.
Am gasit scris ca “Mai bine o mana plina de odihna decat amandoi pumnii plini de truda si goana dupa vant.”(Eclesiastul 4.6) si ce mare adevar ascunde…
Imi doresc sa ma retrag in “camaruta mea”, in liniste cu El si sa-I vorbesc si El sa imi vorbeasca.
“Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine”(Psalm 34. 5)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta