duminică, 1 iunie 2014

Ma lupt cu mine


Ma lupt cu mine ne-ncetat
Cu pofte, lacrimi, ganduri negre;
Cand cugetul nu mi-e curat
Doar eu il stiu, iar El ma vede.

Ma lupt cu mine si mi-e greu.
Adesea cad si ma rapune
Ea, firea mea, batranul eu
Ce Tatalui nu se supune.

Ma lupt cu mine si-ndraznesc
Sa-ti cer azi, Doamne, ajutorul
Sa rastignesti tot ce-i firesc,
Sa moara patima si dorul.

Ma lupt cu mine si observ
Vointa mea care cedeaza.
Departe-as vrea ca sa alerg
De tot ce sufletu-ntineaza.

Ma lupt, dar nu cu pumnu-n vant
Ma lupt, dar cred si am speranta
Azi ma caiesc de-al meu trecut
Si-ti cer, o, Doamne, siguranta.

Ma lupt, vegehez si pe pamant
Putere-Ti cer sa biruiesc,
Iar Tu mi-o dai, e-al Tau Cuvant
Ce n-am stiut sa-l folosesc.

Ma lupt si-n ceas tarziu, acum
Si chiar de-o viata voi lupta
Vreau sa nu cad pe al meu drum,
Vreau sa raman pe Calea Ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta