luni, 31 ianuarie 2011

O, cer dorit

                            de Traian Dorz

O , cer dorit ce-mi pari departe,
de cand mereu tot merg si merg,
cu cat putin ne mai desparte,
mai tare-alerg !

Cu cat mai scurt vad timpul care
mai am ca lucrul sa-mi sfarsesc,
cu trupu care-ntreg ma doare,
mai mult trudesc!

Cu cat mai slaba mi-e vederea
si rari bataile din piept
si mai pandita privegherea,
mai treaz astept!

Cu cat mai multa-mpotirvire
intampina vestirea mea,
cu-atat mai mult , mai cu-ndraznire
nu voi tacea!

Cu cat e mai greu in tacere
si-i mai mult de lasat zalog
si duhul mai curat se cere,
mai mult ma rog! 

O , Cer deschis , cu cat te-apropii
si mai cu-ardoare te doresc,
mai treji spre tine-ajuta-mi ochii
sa-i atintesc…

3 comentarii:

  1. ce frumos:x

    si mie imi plac poeziile scrise de Traian Dorz, am invatat una cand eram mai mica, pentru ca mi-a placut foarte mult.Si acuma o mai stiu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai idee daca exista vreo melodie pentru versurile astea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Gasesti cantece cu aceste versuri la adresele de mai jos;
    http://www.youtube.com/watch?v=dF0Bo0WhYRo
    http://www.youtube.com/watch?v=dF0Bo0WhYRo

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta