duminică, 21 noiembrie 2010

În aşteptare
                                           
                                             
Azi mă frământ şi-mi este greu
Căci nu găsesc vreo rezolvare;
Călăuzeşte pasul meu
Să ştiu că sunt pe-a Ta cărare.

Dar, nu găsesc nici un răspuns
Şi îndoiala se-nfiripă...
Stau şi mă-ntreb: „Ce ai de spus?
Când voi scăpa de griji şi frică?”

Şi-ncerc din nou ca să găsesc
Un semn, o rază, o lumină...
Totu-n zadar, căci nu primesc
Călăuzirea Ta divină.

Şi iar mă-ntreb: „Sunt părăsit?
Dar, Tu mi-ai spus că nicidecum
O inimă şi-un duh zdrobit
N-ai să le laşi pe-al vieţii drum.

Căci Tu cunoşti şi gândul meu
Şi de departe îl pătrunzi,
La Tine nu-i nimic prea greu..
Orice suspin Tu îl auzi.

Trimit din nou spre cer un gând,
Ştiu că lumina va apare...
Un susur mă îmbie blând
Cu-o tainică înştiinţare:
                                         Şi-n viaţa ta, curând, curând,
                                      Va fi un Soare, mare Soare.
                                                                                                                          de Symona

Un comentariu:

  1. Scoala-te, lumineaza-te! Caci lumina ta vine si slava Domnului rasare peste tine! Caci iata, intunericul acopera pamantul si negura mare popoarele; dar peste tine Rasare Domnul si slava Lui se arata peste tine

    Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare."

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta