marți, 30 decembrie 2014

Sfarsit de an cu noi hotarari

     Mi-am dat seama ca rodul unei vieti lipsita de disciplina este amortirea simturilor. Daca ne lasam
prada lenii si obiceiurilor placute firii noastre, precum : petrecerea timpului pe computer, tv, sau orice alte activitati in exces, atunci vom aluneca subtil in capcana unei vieti usoare, dar lipsita de sens. Si, cand vom trage linie, vom observa multe lacune. De prea multe ori stam in asteptarea a ceva mai bun, iar timpul se scurge pe nevazute. Este usor sa adoptam standardele lumii in care traim, dar exista pericolul contopirii cu ea si al pierderii vietii vesnice.
Am urmarit un film a carui idee centrala se invartea in jurul Craciunului si promova: unitatea familiei, recunostinta, bucuria si spiritul Craciunului, colindele… Toate bune si frumoase, insa ceva a lipsit cu desavarsire si chiar nu m-am asteptat: lipsea Isus, nici macar nu a fost mentionat..M-am gandit ca si Craciunul s-a transformat intr-o sarbatoare  ca si Haloween de altfel. In ce lume traim? Am privit  cu tristete la generatiile viitoare care nu vor mai putea face deosebire intre bine si rau, deoarece insasi cultura promovata, societatea si chiar legislatia in unele cazuri au ajuns sa numeasca raul o normalitate.
      Ne aflam la cumpana dintre ani, din nou.  Poate ca ti-a fost greu sau poate ca zilele au fost mai senine. Intotdeauna ne punem mari sperante la inceputul unui an. Nu uita insa, ca ce va urma depinde doar de tine si de deciziile pe care le vei lua. Tu va trebui sa faci diferenta intre lipsa de valori si adevaratele valori. Sa implinesti cuvintele lui Dumnezeu, mai mult decat sa le asculti. Alege obiceiuri bune si ia hotarari intelepte. Increde-te puternic in Dumnezeu si din mana Lui vei primi toate lucrurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta