sâmbătă, 26 aprilie 2014

Despre implinirea tuturor dorintelor

Folosim adesea mesaje de genul “sa ti se implineasca toate dorintele”; cred ca cel putin o data
in viata le-ai folosit si tu pentru ca au devenit un sablon al mesajelor aniversare sau de sarbatori. Il folosim pentru ca vrem sa transmitem persoanei destinatare cele mai bune ganduri, sa fie fericita, etc…dar, prin implinirea tuturor dorintelor poate oare un om sa fie fericit?
Cred ca daca am avea tot ce dorim am suferi mult…de ce? Pentru ca omul caruia ii lipseste o motivatie pentru care sa lupte ca sa se simta implinit, nu poate fi fericit.
Ganditi-va daca dorintele tuturor oamenilor s-ar implini ce catastrofa s-ar produce. Doar pentru un moment ne-am simti bine, dar mai apoi…ar urma multa suferinta pentru semenii nostri. Si chiar implinirea dorintelor bune ar putea produce un dezastru total in vietile noastre. Exista insa un Dumnezeu care coordoneaza intregul univers.
“Căci gândurile Mele nu sunt gândurile voastre, şi căile voastre nu sunt căile Mele, zice Domnul.
Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre.”(Isaia 55.8-9)
Asta nu inseamna ca Dumnezeu nu ne va implini o parte din dorintele noastre, da, o va face, dar asa cum vrea El si la timpul la care El considera ca ar fi mai bine. In cartea proverbe scrie ca “Implinirea unei dorinte este dulce sufletului”.
Poate ca ai dorinte multe...unele nu se vor implini, altele sunt posibile, oricum trebuie sa astepti cu rabdare. Pentru ca ceea ce infaptuieste Dumnezeu in tine in timp ce astepti este de multe ori mai important decat lucrul pe care il astepti.
Va doresc sa aveti dorinte dupa voia lui Dumnezeu, pentru ca acelea intr-o buna zi se vor implini…toate.





Un comentariu:

  1. Domnul sa-ti fie desfatarea, si El iti va da tot ce-ti doreste inima. (Psalmul 37:4)
    Acest verset pentru mine inseamna ca daca Domnul ne este desfatarea, vom dori ceea ce doreste si El :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta