joi, 19 aprilie 2012

Pe drumul vietii

As caracteriza viata ca o lupta si o stare neincetata de a lua decizii; e un capitol care mie mi s-
a parut intotdeauna dificil, poate din cauza temerii de a nu gresi. Privind in trecut observ insa ca am luat si hotarari gresite care m-au costat, desi la acea vreme crezusem ca sunt cele mai bune, totusi Dumnezeu  m-a lasat sa merg pe acel drum pana la un moment dat. Si chiar daca am crezut ca am luat o decizie corecta, dupa multa vreme am vazut ca greseam; si, ca si un copil mic cazut, am plans, apoi Tatal cu dragoste m-a ridicat si mi-a legat si ranile facute din nestiinta pe care singura nu le-as fi putut rezolva.  E viata aceasta cu urcusuri si coborasuri, ca o linie sinuoasa, si nu poti stii la ce si cand sa te astepti. Inca o hotarare…. si cred ca El va fi cu mine, iar greselile trecutului ma vor ajuta sa fiu mai inteleapta pe viitor. Am inteles ca niciodata nu trebuie sa capitulez, chiar daca sufleteste uneori pare imposibil de trecut peste anumite momente. Si in acele grele clipe trebuie sa ma bazez pe o promisiune divina:  ca orice incercare, ca si “orice ispita a  fost potrivita cu puterea omeneasca, si Dumnezeu care este credincios nu va ingadui sa fiti ispititi peste puterea omeneasca ;  ci, impreuna cu ispita, a pregatit si mijlocul ca sa iesiti din ea ca s-o puteti rabda”(1 Corinteni 10.13).
Si, daca ma mai gandesc ca toate lucrurile care mi se petrec se afla sub controlul Sau si ca la un moment dat vor conduce spre binele meu….atunci  nu-i asa ca ar trebui sa las orice grija asupra viitorului asupra Sa? Da, ma aflu intr-o continua schimbare, se schimba multe in viata mea, noi etape se intrevad, cumva noi ne dorim sa ramanem in vechiul fel , in rutina cu care suntem familiarizati, este mai confortabil sa ramanem acolo. O decizie noua, un pas facut intr-o alta directie ne poate schimba sensul existentei pentru o vreme….insa este necesar sa iesim din vechiul mod de a fi, sa renuntam la obiceiuri vechi si sa ne pregatim pentru noi planuri pe care Dumnezeu sa le binecuvanteze, iar noi, fiind binecuvantati de El sa putem transmite mai departe binecuvantarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta