duminică, 1 noiembrie 2015

Apel la cercetare

           
“Sau acei optsprezece inşi peste care a căzut turnul din Siloam şi i-a omorât, credeţi că au fost mai păcătoşi decât toţi ceilalţi oameni care locuiau în Ierusalim? Eu vă spun: nu, ci, dacă nu vă pocăiţi, toţi veţi pieri la fel.”(Luca 13.4-5)
            Tragedia celor 29 de tineri care si-au sfarsit viata intr-un mod atat de neasteptat, cand niciunul nu s-ar fi gandit, m-a dus cu gandul la Cuvintele Domnului  de mai sus. Poate ca niciodata nu si-au pus problema mortii data fiind varsta lor frageda, dar oare, clipa mortii este doar pentru cei varstnici? Poate cineva sa-si decida lungimea vietii?
Domnul Isus Hristos nu spune ca cei 18 oameni peste care a cazut turnul din Siloam au fost mai mult sau mai putin pacatosi decat ceilalti, sau ca ar fi mai vinovati cei care sfarsesc intr-un fel sau altul, ci ne indeamna si astazi, sa ne cercetam inaintea Sa starea inimii noastre  si, daca sunt lucruri care ne despart de El, pacate care ne tin departe, sa ne pocaim. Si indemnul pe care l-a adresat atunci este valabil si astazi: “Nu, (ei nu au fost mai pacatosi), ci daca nu va pocaiti, toti veti pieri la fel.” Acest cuvant “toti veti pieri la fel” cred ca se refera si a faptul ca acestia au sfarsit, dar ca nu au fost pregatiti sa se intalneasca cu Creatorul. Oare cati dintre ei au fost preagatiti sufleteste? Din mesajul cantecelor pe care le ascultau acolo , ne putem da seama usor ca, din nefericire, majoritatea erau departe de a fi cunoscut dragostea lui Dumnezeu. De aceea trebuie sa fim pregatiti in orice clipa a vietii sa ne intalnim cu Creatorul nostru. Intr-o zi si tu, si eu vom sta in fata scaunului de judecata al lui Dumnezeu, dupa cum Biblia ne spune. De aceea trebuie ca sa ai pace cu Dumnezeu si iertare deplina care este posibila numai prin procesul zilnic al pocaintei. Si in orice moment sa putem avea siguranta ca, daca se desface casa pamanteasca a cortului nostru trupesc, vom ajunge intr-o casa vesnica pentru ca moartea nu este un final de drum, asa cum multi cred, ci doar o cotitura a vietii care duce inspre vesnicie.
             Esti pregatit sa te intalnesti cu Creatorul tau? Da nu, “Adu-ti aminte de Facatorul tau din zilele tineretii tale…pana nu se intoarce tarana in pamant, cum a fost, si pana nu se intoarce duhul la Dumnezeu, care l-a dat.”(Eclesiastu 12.1,7) Traieste viata dupa principiile lui Dumnezeu, iar atunci cand iti va sosi ceasul vei putea spune ca si Pavel: “M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa. De acum mă aşteaptă cununa  neprihănirii, pe care mi-o va da în  „ziua aceea” Domnul, Judecătorul cel drept.”(2 Timotei 4.7-8) 

2 comentarii:

  1. Mulți creștini au spus că a venit pedeapsa lui Dumnezeu peste acești oameni pentru că au sărbătorit Halloween-ul și au ascultat muzică satanică... La început și eu am fost tentată să judec, dar apoi mi-am adus aminte de aceste versete. Ei nu au pierit pentru au fost mai păcătoși decât noi, ceilalți, căci toți avem nevoie de pocăință!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cred si eu, Narcisa. Multumesc pentru gandul tau.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta