duminică, 7 aprilie 2013

Parfumul unui trandafir

Omul aprins de focul Duhului Sfant va aprinde si el sufletele altora. Si cu cat vasul fiintei sale este mai curat, cu atat mireasma lui Dumnezeu se va revarsa spre altii inaltandu-i si sfintindu-i pe toti cei ce se ating de el. Oricine sta langa un astfel de trandafir sfant, imprumuta si el ceva din parfumul ceresc pe care Dumnezeu il da unei astfel de creaturi alese. Poetul Saadi a scris undeva asa: “Mergeam pe un drum si jos am vazut o frunza care mirosea a trandafir.
-Frunza,- i-am zis eu- tu esti trandafir?
- Nu, - mi-a raspuns ea- dar am stat langa un trandafir!...”
Doamne, daca noi am stat vreodata langa un trandafir al Tau, -am luat si noi ceva din parfumul lui?Va doresc tuturora sa aveti astfel de ocazii sfinte de a sta aproape de trandafirii Domnului si sa preluati din mireasma lor placuta.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos ai scris..."oricine sta langa un astfel de trandafir sfant, imprumuta si el ceva din parfumul ceresc pe care Dumnezeu il da unei astfel de creaturi alese"

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta