luni, 11 februarie 2013

Celibat - viata frumoasa


                                    gandurile unei tinere despre celibat
“Vreau sa inspir parfumul florii pe care Dumnezeu mi-a oferit-o - crinul alb, curat al celibatului. Este darul lui Dumnezeu si vreau sa-l accept cu multumire si bucurie. Cu ajutorul lui Dumnezeu il voi purta cu mine oriunde voi merge, ca parte din mine. Nu il voi purta cu rusine, caci atunci i-as pierde frumusetea.
            Daca am grija de floare cu dragoste, frumusetea ei va creste  cu siguranta. Este un adevarat crin alb al nobltei, pentru ca doar cel necasatorit cunoaste umilinta si singuratatea celibatului. E nevoie de fermitate nobila sa fii un crestin curajos si bucuros, stralucind pentru Isus.
         
   Dumnezeu cunoaste dorintele inimii mele si Lui I le predau. Este o mangaiere sa stiu ca nu trebuie sa ma casatoresc. Dragostea lui Dumnezeu ma va inconjura si eu vreau sa raman in ea. Desi uneori sunt singura, o persoana celibatara poate fi speciala pentru multi.
Chiar si asa, Dumnezeu stie ca uneori as schimba cu bucurie acest fel de viata cu unul in care as invata sa iubesc un barbat crestin. Cand sunt nemultumita, Satan ar vrea sa cred ca as fi fericita daca as avea ceea ce inima mea isi doreste cu ardoare. Dar, nu e adevarat. Trebuie sa invatam sa fim fericiti si multumiti cat suntem singuri, daca dorim sa fim astfel dupa ce ne-am casatorit. Cere-I lui Dumnezeu sa-ti umple golul dureros din inima, care iti da impresia ca lipseste ceva.
Ne obisnuim foarte repede sa ne indoim ca Dumnezeu ne va da ceea ce este cu adevarat potrivit pentru noi. Daca te indoiesti de bunatatea lui Dumnezeu, este foarte greu sa ramai singur cand prietenii tai se casatoresc. Uitam ca ceea ce avem nevoie este sa ne odihnim in dragostea lui Dumnezeu. Ea este cea care face totul frumos in viata noastra- frumos si plin de culoare.
O, Doamne, am nevoie de Tine! Ajuta-ma sa-mi accept viata si sa fiu o binecuvantare pentru altii! Infrumuseteaza-mi viata cu minunata Ta dragoste cereasca!” 
                                       Din Young Companion 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta