luni, 3 decembrie 2012

Ti-e teama?

Teama de oameni, de functia lor, de puterea lor, de vorbele lor, de faptele lor... Justificata sau nu, aceasta teama se poate transforma chiar intr-o anxietate pregnanta. De cele mai multe ori ne temem de reactiile celor din jur. Infrunta acest urias numit teama.
“Frica de oameni este o cursă, dar cel ce se încrede în Domnul n-are de ce să se teamă.”(Proverbe 29.25)
In repetate randuri, Cuvantul lui Dumnezeu ne incurajeaza sa indraznim, sa nu ne fie teama pentru ca “Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere”.
Aşa vă vorbeşte Domnul: „Nu vă temeţi şi nu vă înspăimântaţi dinaintea acestei mari mulţumi, căci nu voi veţi lupta, ci Dumnezeu.”( 2 Cronici 20.15)
Chiar si asa nu ne putem ascunde slabiciunea…da, imi este teama adesea, as vrea sa fiu mai tare si sa nu ma tem asa de usor, dar nu voi lasa acest lucru sa ma biruie. Nu ma vad un om puternic, gata sa infrunte orice ar veni, insa, chiar si asa, am o promisiune, anume ca “Trestia frântă n-o va zdrobi, şi mucul care mai arde încă, nu-l va stinge”.(Isaia 1.3)
Aşa că putem zice plini de încredere: „Domnul este ajutorul meu, nu mă voi teme: ce mi-ar putea face omul?”( Evrei 13.6)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta