marți, 29 mai 2012

Chiar daca...

Chiar dacă smochinul nu va înflori, viţa nu va da niciun rod, rodul măslinului va lipsi, şi câmpiile nu vor da hrană, oile vor pieri din staule, şi nu vor mai fi boi în grajduri,eu tot mă voi bucura în Domnul, mă voi bucura în Dumnezeul mântuirii mele.”(Habacuc 3.17)

           Chiar daca planurile facute cu atata maiestrie de inima mea nu s-ar implini, chiar daca eforturile mele de a realiza un lucru ar esua, chiar daca as falimenta regretabil in ce am inceput, chiar daca lucrarea ce am inceput-o nu ar da rodul mult astepta, chiar daca…eu nu trebuie sa ma intristez, nu trebuie sa-mi pierd nadejdea si bucuria. Cu alte cuvinte trebuie sa inteleg ca toate lucrurile lucreaza spre binele meu, atata vreme cat ma aflu sub ocrotirea lui Dumnezeu. Si, aceste intelesuri nu le putem accepta daca nu am fi trecut prin experiente ce implica zdrobirea. Numai un om care a fost “zdrobit”in sensul biblic va putea rosti cuvintele profetului Habacuc si le va si putea insusi. Asemenea, Domnul Isus, cunoscand chinul ce-L astepta, a putut sa se roage astfel:”Tată, dacă este cu putinţă, depărtează de la Mine paharul acesta! Totuşi nu cum voiesc Eu, ci cum voieşti Tu.”(Matei 26.39)
Deci, chiar daca nu se vor intampla lucruri la care astazi poate visez, totusi bucuria pe care Dumnezeu o doreste in sufletul meu, nu trebuie sa lipseasca.
                Chiar daca dorinta, visul tau…(si aici poti completa tu restul)…se va implini sau nu, tu tot va trebui sa te bucuri. De ce? Pentru ca ai un Dumnezeu mare si care stie ce este mai bine pentru copilul Sau. Aceasta este atitudinea luptatorului, a biruitorului, care in ciuda greutatilor continua sa lupte, cu nadejde. Ceea ce Dumnezeu binecuvanteaza nu va esua. Poate ca Dumnezeu este gata sa te binecuvanteze chiar acum intr-un mod neasteptat de tine. Fii pregatit pentru asta!

Dupa sfantul Tau Cuvant
Chiar de-ar fi sa-mi cada toate
Planurile la pamant.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta