marți, 20 decembrie 2011

Daruind vei primi

 A primi si a darui- sunt antonime, dar in acelasi timp, privite in ansamblu duc la acelasi  efect: bucuria. Cum asa?
Pai, daca eu primesc un dar ma bucur, inseamna ca am fost pretuit, ca cineva s-a gandit la mine, si am o atitudine si o stare buna interioara pentru o vreme.
Daca am ocazia sa daruiesc, inseamna ca am onoarea de a face o bucurie cuiva, dar in acelasi timp, bumerangul se intoarce si sufletul mi se bucura numai la gandul ca pot face acest lucru, ca sa nu mai zic de lucrul in sine.
E interesant si frumos… Dumnezeu ne-a daruit ce a avut mai scump, ne-a lasat o pilda de daruire din dragoste, ca noi sa calcam pe urmele Sale. Da, cel mai frumos Cadou ne-a fost daruit, este Insusi Domnul Isus Hristos venit de la Tatal spre noi. Si daca L-am primit va trebui sa-L facem si noi cunoscut cu bucurie.
 Nu ni s-a cerut o jertfa suprema, ci doar sa facem bucurii mici spre a fi bucurosi la randul nostru. Daca esti trist, nu ezita sa faci un bine, vei uita repede de problemele tale.
“Deci, dacă voi, cari sînteţi răi, ştiţi să daţi daruri bune copiilor voştri, cu cît mai mult Tatăl vostru, care este în ceruri, va da lucruri bune celor ce I le cer!” (Matei 7.11)
Nu stiu ce poti face tu astazi, sa nu astepti insa doar sa primesti, caci este mai ferice sa dai decat sa primesti, asa ca tot ce te indeamna cugetul tau sa faci ca este bine, sa faci si nu ezita sa pierzi astfel o bucurie.
Si daca nu ai resurse, nu te ingrijora, tu pune-ti pe inima sa faci asta si de restul de va ingriji Dumnezeu, incepe cu lucruri mici, care presupun un efort minim, dar pentru o satisfactie mare, trebuie ceva mai mult…
Indemnul meu pentru voi este sa dati cu bucurie pentru ca sa va iubeasca Dumnezeu, pentru ca “ Dumnezeu poate sa va umple  cu orice har, pentru ca, avand totdeauna in toate lucrurile destul, sa prisositi in orice fapta buna.”(2 Corinteni 9.8)
“arunca-ti painea pe ape si dupa multa vreme o vei gasi iarasi! imparte-o in sapte si chiar in opt, caci nu stii ce nenorocire poate da peste pamant”(Eclesiastul 11.1-2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta