luni, 11 iulie 2011

Ramane ceea ce este trainic

Nu poti sa-ti iei viata in propriile maini sa faci ceea ce vrei cu ea, sau sa dai contur destinului tau. Atunci cand planul tau se prabuseste “Ce…mi s-au nimicit planurile, planurile acelea făcute cu atâta iubire în inima mea”(Iov 17.11).. ma gandesc ca Domnul Dumnezeu are mereu  planuri noi pentru fiecare si  ca orice sfarsit de drum inseamna un inceput nou. “Voi face ceva nou si-i gata sa se intample….voi face un drum prin pustie si rauri in locuri secetoase.”(Isaia 43.19)  Si asteptam acel ceva nou…desi viata pare ca se scurge incet dar sigur, si nu apare nimic…pana cand? Dar, asta nu este problema mea, pentru ca El este Cel care coordoneaza orice miscare, gand, fapta si pas prin Univers…Ce mare este El!
Si daca ma gandesc ca sunt doar o insecta, un fir de praf…care se ridica uneori purtat de vant si care mai apoi cade, inzestrati cu gandire, minte…unii gandind mai mult sau mai putin…”a pus in inima lor chiar si gandul vesniciei, macar ca omul nu poate cuprinde de la inceput pana la sfarsit lucrarea pe care a facut-o Dumnezeu.”(Ecles. 3.11) Si, privind oarecum detasat viata, observ veridicitatea cuvintelor inteleptului Eclesiastul “totul este desertaciune si goana dupa vant”. Si uite asa, unii napaditi de griji si probleme, altii tanjind dupa ceva mai mult si care nu este…trecem prin viata si…ce ramane in urma?
Vom spune: ce am realizat, ce am construit in timp, ce am investit. Dar, sunt lucruri care trec odata cu intrebuintarea lor si lucruri care raman…”Un nume bun este mai de dorit decat o bogatie mare, si a fi iubit pretuieste mai mult decat argintul si aurul.”(Proverbe 22.1) Investeste in semenii tai, dar pentru aceasta trebuie implicare, timp si alte resurse. Si nu astepta rasplata, este datoria ta , pe care implinind-o, vei simti ca ai valoare si te poti bucura.
Nu uita ca o viata frumoasa poate trece drept nesemnificativa in ochii lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta