marți, 1 februarie 2011

A mai trecut un an


Privesc inapoi si constat cat de efemeri suntem… A mai trecut un an din viata mea… Si atatia altii pe langa el in trecerea ireversibila a vremii. Fiecare an ce trece isi lasa o amprenta asupra noastra. Inaintam si “chiar daca omul nostru de afara se trece, totusi omul nostru dinlauntru se innoieste din zi in zi.”  Sau cel putin asa ar trebui, sa se innoiasca.
 “Doamne, Dumnezeule, multe sunt minunile si planurile Tale pentru mine.” Anii mei trec asa de repede, dar “Tu ramai Acelasi, si anii Tai nu se vor sfarsi”(Ps. 102.27)
“Doamne, toate dorintele mele sunt inaintea Ta, si suspinurile mele nu-ti sunt ascunse.”(Psalm 38.9) Te rog sa umpli vasul meu cu dragoste, rabdare, daruire si intelepciune.
Faca-se voia Ta cea sfanta, placuta si desavarsita in viata mea!
Fa Tu, Doamne, din mine ce ai vrea sa fiu, exact asa cum spune si cantecul.

4 comentarii:

  1. am citit si aici.nici nu stiu cum am reusit sa pierd atat de multe postari:(

    am tot fost ocupata cu altceva si n-am mai citit.
    dar am revenit.

    scrii frumos, uite aici inca o lumina care lumineaza pentru El.Ma rog ca Domnul sa iti puna pe inima cat mai multe cuvinte si ca cei ce te citesc sa isi indrepte tot mai mult pasii inspre El.Amin.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta