vineri, 31 decembrie 2010

Inca un an

La fiecare sfarsit de an obisnuiesc sa trec in revista evenimentele importante care s-au petrecut in anul care tocmai sta sa plece. Si, pentru a nu omite vreunul important imi redeschid jurnalul. Va provoc cu acest prilej pe toti cei care inca nu aveti un jurnal personal sa va faceti urgent unul incepand cu anul care urmeaza. Este un lucru absolut necesar. Si privesc la dorintele si rugaciunile mele de la inceputul anului precedent si constat in ce masura s-au implinit in acest an. Da, au fost multe impliniri, dar intr-un mod cu totul neasteptat, un mod original, asa cum numai un Dumnezeu atotcunoscator, un Dumnezeu al minunilor poate realiza. Dar, sunt multe alte lucruri care isi asteapta implinirea. Stiu, ca trebuie sa avem rabdare, “toate isi au vremea lor, si orice lucru de sub ceruri isi are ceasul lui”.
Dorinte vechi si dorinte noi… ale caror implinire este dulce sufletului nostru. Domnul le poate implini, doar daca sunt in acord cu voia Sa.
“Indrazneala pe care o avem la El este ca daca cerem ceva dupa voia Lui, El ne asculta.” (1 Ioan 5.14)
In acelasi timp este si un moment al promisiunilor catre Domnul nostru, sa fim atenti ce spune cuvantul Sau in aceasta privinta: “Nu te grabi sa deschizi gura, si sa nu-ti rosteasca inima cuvinte pripite inaintea lui Dumnezeu; caci Dumnezeu este in cer, si tu pe pamant, de aceea sa nu spui vorbe multe.
Daca ai facut o juruinta lui Dumnezeu, nu zabovi s-o implinesti, caci Lui nu-I plac cei fara minte; de aceea implineste juruinta, pe care ai facut-o. Mai bine sa nu faci nici o juruinta, decat sa faci o juruinta si sa n-o implinesti.”(Ecles. 5.2,4,5)

Dorinta cea mai mare a noastra, a tuturora sa fie aceea de a ramane langa Dumnezeu, cat mai aproape de El, indiferent de ceea ce ne va rezerva viitorul. Sa aveti un An binecuvantat!

5 comentarii:

  1. Amin ! Ai scris frumos, chiar m-ai pus pe ganduri referitor la jurnal, ar fi o idee buna:)
    Iti doresc un An Nou fericit cu si mai multe impliniri in EL >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. oooou foarte frumos...cuvinte dure dar adevarate...de aceea nici nu imi place sa ma grabesc sa fac promisiuni cand nu sunt sigur de ceva :D
    Sa ne ajute Dumnezeu sa traim frumos langa El in fiecare zi a acestui an. Cum a fost revelionul? La mine a fost cel mai frumos revelion. De obicei anii precedenti cand ma duceam acasa de la revelion simteam asa o tristete sau nici nu stiu s-o descriu, acum insa a fost cu totul altceva. Cred ca Dumnezeu e cauza, cand sarbatorim cu adevarat impreuna cu El. E usor sa sarbatorim si doar un pic seara sa tinem cont de El, dar in noaptea asta am simtit ca l-am glorificat toata noaptea :) vezi articolul meu :D nou postat in acest an.
    fii binecuvantata si sa iti implineasca Dumnezeu nevoile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ascultat cantarea de pe postul tau si aproape mi-au dat lacrimile, pentru ca e atat de actuale sunt versurile cantarii ce priveste ultimele doua saptamani din viata mea in special :(
    In noaptea de revelion am cerut grupului cand am condus lauda si inchinarea, sa cerem ca Dumnezeu sa ramana aproape de noi si sa putem face fata incercarilor care vin peste noi.(in special si incercari de acest fel ce ti-am impartasit zilele astea)
    Am preluat si eu cantarea pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  4. da frumos scris. cineva ne-a pus sa scriem pe o foaie ce vrem sa schimbam la noi iar la sfarsitul anului sa ne uitam si sa vedem ce am realizat. deci abia astept sa ajung la sfarsit de an si sa vad cum Dumnezeu a schimbat lucruri foarte greu de indeplinit. pentru ca am credinta ca El ma va ajuta El va interveni acolo unde trebuie:d Domnul cu tine si sper ca la sfarsitul anului sa-ti deschizi jurnalul si sa te uimesti (asa cum fac si eu:d )cat de extraordinar e Dumnezeu.Domnul sa-ti dea un an plin de biruinte dupa voia Lui

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc tuturora pentru urari. Domnul sa fie cu voi toti si in acest an in care tocmai am pasit!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta