miercuri, 29 decembrie 2010

Cuvantul Sfintei Scripturi

Pe masura ce incep sa-l descopar mai mult imi dau seama ca nu-l cunosc mai deloc si simt nevoia de a explora tot mai mult aceasta Carte care a schimbat si schimba vieti.
Sa ne indragostim de acest Cuvant, care zilnic sa ne fie hrana pentru suflet. Fara de el, omul dinlauntru slabeste. Haidem sa-l cunoastem tot mai profund si pe masura ce inaintam in aceasta cunoastere sa trecem de la lucruri incepatoare spre maturitate spirituala, la fel cum un copilas trece de la lapte la hrana tare, la fel este si in viata de credinta, asa cum Pavel ne spune:”Si oricine nu se hraneste decat cu lapte, nu este obisnuit cu cuvantul despre neprihanire, caci este un prunc. Dar hrana tare este pentru oamenii mari, pentru aceia a caror judecata s-a deprins, prin intrebuintare, sa deosebeasca binele si raul.”(Evrei 5.13,14)
 “Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna.”(2 Timotei 3. 16,17)
O iubesc eu indeajuns? Apelez la ea intotdeauna, in fiecare zi, sau numai atunci cand imi este greu?
Abraham Lincoln a spus: ”Eu cred ca Biblia este cel mai mare dar dat vreodata omului. Tot ce e bun, de la Mantuitorul lumii, ne este dat prin intermediul acestei Carti.”
Ce comoara de mare pret avem. Au fost vremuri in care a fost asa de pretuita si iubita  in timpul persecutiei, atunci cand, a avea o biblie in casa insemna un mare risc. Acum exista pretutindeni, cel putin  la noi in tara, dar nu mai este la fel de iubita. De ce ? Pentru ca alte comori i-au luat locul in inima oamenilor. Oare este nevoie neaparata de persecutie in randul crestinilor ca sa ajungem sa pretuim scrisoarea lasata de Dumnezeu pe pamant, mesajul Sau de  dragoste pentru noi?
Urmeaza un an nou, si cred ca cel mai frumos este sa luam decizia s-o citim in fiecare zi, mai mult decat am facut-o pana acum; exista programe de citire a Bibliei pentru fiecare zi. Recunosc ca nu am putut tine pasul in acest an, desi mi-am propus, dar nu cred ca este importanta cantitatea, ci cat de mult am aplicat din ceea ce am citit; nu de cate ori am trecut noi prin Biblie, ci de cate ori ea a trecut prin noi.
Domnul sa ne intareasca pasii in Cuvantul Sau care este viu si care ramane in vesnicie. Cuvantul Sau sa ramana in noi toti si sa simtim foame si sete dupa El.

Cantecul de mai jos cred ca exprima mai bine tot ceea ce am vrut eu sa spun in scurte cuvinte. Puteti sa inchideti ochiii si sa va lasati patrunsi de mesajul sau.

5 comentarii:

  1. Chiar daca mai sunt trist, Domnul m-a intarit in seara asta. Am ascultat o predica despre cum sa ne indreptam dupa Cuvantul Lui. Printre altele orice iutime, orice amaraciune, orice, manie, orice strigare trebuie sa piara din mijlocul nostru. In Iacov este descrisa cum este limba, o lume de nelegiuiri, care aprinde focul iadului, o limba cu care binecuvantezi pe Domnul si blestemi pe fratele tau. M-a cercetat acest Cuvant. Stiu ca ieri m-am si maniat, am si strigat prin sms, sunt si plin de amaraciune ai m-am aprins dar vreau sa ma indrept inaintea Lui Dumnezeu. Apoi am postat pe blog o cantare binecunoscuta " "Dumnezeu e taria mea" si am postat Efeseni 6 in special pentru mine, adica l-am personalizat pentru ca am nevoie. In inima mea simt ca m-am intarit si incepe sa se aprinda focul acela cu care m-am obisnuit in ultima vreme, semn ca prezenta Lui din nou ma umple, dar sunt inca trist.
    Poti posta linistit acest comentariu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai inceput sa-ti revii, de fapt pentru ca Domnul te intareste pe diverse cai. In orice impas Cuvantul Sau te va indruma; daca iti ghidezi viata dupa el, nu vei fi dat de rusine.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am uitat de ceva timp sa pretuiesc biblia, am tot amanat-o, acum imi dau seama cat de mult m-am deparat fara sa vreau.insa stiu ca trebuie sa iau hotarari noi in legatura cu aceasta situatie si sa o pretuiesc din nou:)
    multumesc ca mi-ai reamintit valorea bibliei.

    RăspundețiȘtergere
  4. si nu-ti fa griji, o sa ninga si la tine! eu deja m-am saturatt de zapada, azi calcuam cate luni mai sunt pana la primavara|:D
    suna cam aiurea, dar astept primavara:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a scris mesaj in seara asta: mi-a dorit noapte buna si binecuvantarea Lui Dumnezeu.Domnul ma cerceteaza IN seara asta, am scris si o marturie pe blog, care ma cercetase cu ani in urma.
    Foarte frumos articolul acesta. Asa este: Cuvantul este una dintre cele mai importante arme impotriva celui rau, este arma ofensiva. Sa ne ajute Dumnezeu sa o folosim impotriva minciunilor si amagirilor celui rau, ca apoi sa ne folosim si de scutul credintei si sa nu ne indoim de Dumneze. Apoi in urma credintei vin faptele noastre neprihanite si asa cel rau nu mai poate sa ne acuze, iar ca urmare a vietii curate, ravna pentru lucrarea Lui sa ne insoteasca si cel rau sa se cutremure! Pentru ca avem un Dumnezeu mare si puternic!
    Domnul Isus sa ne dea biruinta Lui asupra vrajmasului! Amin!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta